Skip to main content

Vi förstår hur viktigt det är att lagerverksamheten fungerar som det ska utan avbrott. Vårt förebyggande underhållsprogram inkluderar fjärrsupport för kontraktskunder som minimerar risken för avbrott.

Vårt kompletta och professionella servicepaket garanterar snabb respons när maskinen behöver ses över. Vi utför även regelbunden service för att upptäcka dolda fel och därmed hålla lagerautomaten i optimalt skick, förlänga dess driftsliv och förkorta eventuella avbrott.

Du kan välja mellan olika servicenivåer beroende på hur snabbt problemet måste åtgärdas och vad som behöver repareras. Genom schemalagd maskinservice från vårt serviceteam får du all support och hjälp som du behöver.

Reservdelar

Vi har olika reservdelspaket för våra lagerautomater beroende på typ av maskin och drivrutin. Vi tillhandahåller originalreservdelar av hög kvalitet när du helst behöver. Reservdelar kan köpas i färdiga uppsättningar på plats för snabbare reparationer.

Våra expertteam för service och underhållstekniker hjälper dig med att lösa eventuella problem och för löpande maskinservice och support, både på plats och via Remote Support.

Serviceavtal

Vårt mål är ett få ett löpande samarbete med våra kunder för support, underhåll och service av maskiner och programvaror.

Läs mer
Remote Support

Operatören kan få hjälp på bara några minuter via fjärrstyrning om det uppstår frågor och problem som de inte själva kan lösa.

Läs mer